Foreningens medlemmer med ledsager inviteres til en festlig sammenkomst i julens tegn. Velkommen til ambassadørens residens (Thomas Heftyes gate 3, inngang fra Sophus Lies gate) tirsdag 22. november kl 18.30.

Pris: Egenandelen per person er kr 550,- som bes betalt til foreningens konto  5003.05.17714  innen 15.11.

Påmeldingsfristen er  15.11.16.Påmeldingen er bindende
Send e-mail til

• Velkomstdrink
  • Finsk julebuffèt med kald og varm mat med tilhørende drikke
  • Dessert, kaffe ave

Vi er også så heldige at Kim Rune Hagen skal underholde oss. Han har siden hans 3 plass i Idol i 2007, vært freelance vokalist og har sunget for de aller fleste. Hans enorme spenn og særegne stemme, gjør han til en av de mer interessante vokalistene i landet. Han har varmet opp for Europe, koret for Dance with a stranger, Torstein Flakne og Cir.Cuz. Han skal gi ut sin første singel i 2017, og han er en stemme og person en vil legge merke til i fremtiden.

Med seg har han både pianist og cellist for å gjøre noen låter under middagen. De er plukket fra øverste hylle, og cellisten Tone Østby er bla utdannet i både Norge og København!

Styret  ønsker hjertelig velkommen til en alle tiders aften i godt fellesskap!

Tone Østby
Kim Rune