sommerfest

Sensommerfest / back to work

Invitasjon

Norsk-finsk handelsforening har gleden av å invitere deg/ditt selskap til vår sensommerfest – «Back To Work».

Vi har gleden av å arrangere en kveld med mingling og to bedriftsrepresentasjoner; Technopolis og Nokia. De kommer til å si noen tanker om kontortrender og utfordringer med å returnere til arbeidsplassen post-covid.

Dette arrangementet er kostnadsfritt og åpent for alle. Vi oppfordrer alle inviterte om å ta med en kontakt i sitt nettverk til dette minglingsmøtet – det kan være en samarbeidspartner, leverandør og/eller tjenesteyter. Så lenge de har en interesse for handel mellom finske og norske bedrifter, så er de velkommen.

Husk; dersom du ikke kan møte på vegne av selskapet ditt, kanskje er det en kollega som kan ta din plass!

Det serveres fingermat og kleskoden er smart casual.

Vi gleder oss til å se deg. Meld deg på her eller på epost: . Med vennlig hilsen

Aki Johannes Viitala og styret i Norsk-Finsk Handelsforening

NB. Festen arrangeres på et nytt sted: Schafteløkken – Zahlkasserer Schafts plass 1, 0267  OSLO

sep 08 2022