Arrangement med ISKU, Ergoline og Ambius

01.03.2024 | Evenement

Norsk-Finsk Handelsforening arrangerte et vellykket skuddårsarrangement i samarbeid med ISKU, som nylig ble medlem av foreningen. Arrangementet fant sted i ISKUs flotte lokaler i Øvre Vollgate 13, hvor det også ble servert nydelig mat og drikke.

Med et mål om å utforske nøkkelen til en mer effektiv og trivelig arbeidsplass, ble deltakerne ønsket velkommen til en engasjerende kveld fylt med innsiktsfulle diskusjoner og gode muligheter for nye bekjentskap. Arrangementet var åpent for både medlemmer og ikke-medlemmer, og deltakerne ble oppfordret til å ta med seg en kollega eller venn, noe flere gjorde.

Deltakerne fikk inspirerende innlegg om arbeidsplassutvikling, kultur og ergonomi. Presentasjonene inkluderte emner som hvordan skape en innbydende arbeidsplass, den nye arbeidsplassen – fysisk eller digital, samt ergonomiske utfordringer ved den moderne arbeidsplassen. Tusen takk til Hannah Presthus fra ISKU, Liz Prince fra Ergoline og Morten Portaas fra Ambius.

Det var mange her som fikk nye og gode forbindelser, og stemningen var svært positiv gjennom hele arrangementet.
Til tross for begrenset antall plasser var det en god oppslutning.

Arrangementet ble avsluttet etter en hyggelig kveld, og det var tydelig at både arrangørene og deltakerne satte pris på den verdifulle kunnskapsutvekslingen.
Vi i Norsk-Finsk Handelsforening håper vi kan ønske flere av deltakerne fra arrangementet i går velkommen inn som nye medlemmer i nær fremtid. Vi ønsker samtidig ISKU hjertelig velkommen som nytt medlem i foreningen.

Ønsker du å melde inn din bedrift eller deg selv som personlig medlem så kan du gjøre dette her.