Tradisjonen tro ble det igjen et svært hyggelig og minnerikt julebord i Norsk-Finsk Handelsforening 30. november i den finske ambassaden.

Foreningens julebord.

Ambassaden ønsket velkommen ved Sirpa Nyberg, og hun hilste fra ambassadøren som ikke selv kunne være tilstede denne gangen. Hun takket NFH for god støtte gjennom året, og spesielt for støtten i anledning Finland 100 og markeringen i Oslo i september.

Vi ble deretter vitne til musikalske innslag ved mezzo-sopran Melis Jaatinen og pianist Joachim Kwetzinsky. De underholdt oss med fantastiske julesanger både før maten og underveis i måltidet. Det musikalske nivået var meget høyt og det ble en minnerik musikalsk opplevelse for alle!

Kokken presenterte julematen på behørlig vis og vi fikk smake tradisjonsrik finsk julemat fulgt av god drikke.
Takk til alle for en fin førjulskveld i foreningen.

Formann