Frokostmøte: Valgresultatet i Norge og hovedføringer mot Stortingsvalget 2021

Frokostmøte: Aktuelt om norsk politikk

Finlands ambassadør Mikael Antell og Norsk-Finsk Handelsforening har den glede av å invitere til frokostmøte om valgresultatet i Norge og hovedføringer mot Stortingsvalget 2021.

Agenda:

• 08.30 Registrering og enkel frokostservering
  • 09:00 Velkommen – Finlands ambassadør Mikael Antell og styreformann Norsk-Finsk Handelsforening Jan-Eirik Hansen
  • 09:15 Valgresultatet i Norge og hovedføringer mot Stortingsvalget 2021. Politisk kommentator Magnus Takvam, NRK
  • 10:00 Avslutning

Arrangement er gratis for Norsk-Finsk Handelsforening sine medlemmer.

Er du interessert i våre aktiviteter? Meld deg på som gjest og bli kjent med foreningen og våre medlemmer.

Frokostmøte arrangeres i residensen til Finlands ambassadør. Av sikkerhetmessige grunner må alle deltakere vise gyldig billett og identifikasjon ved ankomst.

NB! Grunnet veiarbeid er det veldig begrenset med parkeringsmuligheter ved den Finske Ambassade. Vi anbefaler offentlig transport www.ruter.no. Nærmeste holdeplasser er Skillebekk og Frogner kirke.

Påmelding her.

*Bilde: NRK / Den Finske Ambassade