Medlemsmøte -Hva kan næringslivet lære av toppidretten for å oppnå topp resultater over tid?

Trond Pedersen og Siren Sundby fra Olympiatoppen kommer og vil holde foredrag om hva kan næringslivet lære av toppidretten for å oppnå topp resultater over tid. Arrangementet er et et samarbeid med Norsk-Finsk Handelsforening og Advokatfirmaet Ræder og finner sted hos Advokatfirmaet Ræders flotte lokaler i Bjørvika, de holder til i 8. og 9.etasje i signalbygget Diagonale, Dronning Eufemias gate 11.

Siren Sundby

Program:

1700-1730 – Mingling og lett bespisning

1730-1830 – Innlederne snakker

1830-1900 – Spørsmål, kommentarer og svar

1900-1930 – Avslutning med mingling med lett servering

Vi har fått en til spennende foredragsholder:

Hvordan kan du selv benytte deg av idrettens disiplin i eget yrkesliv? Jon Andersen, Partner, Advokatfirmaet Ræder AS

Jon er tidligere toppidrettsutøver. Han er partner i Ræder og en av landets mest anerkjente advokater innenfor sjø- og transportrett, erstatningsrett, forsikringsrett og prosedyre.

Jon Andersen, portrett

Jon Andersen