Sommercruise på Oslofjorden

Reker på Oslofjorden!

3 timers cruise om bord en tradisjonelt seilskute som passerer gjennom grønne øyer i Oslofjorden. Len deg tilbake, nyt naturen og de vakre omgivelsene, mens du nyter reker fra rekebuffet. Oppdag Oslo og naturen fra fjordperspektiv på en tradisjonell seilskute. Båten seiler forbi mange øyer som Hovedøya, Bygdøy, Vassholmene, går gjennom smale sund og inn i skjermede bukter. Vi passerer kjente landmerker som Dynafyr, Middagsbukta og Den Norske Opera.

Under ditt cruise serveres det en reketallerken (med påfyll) og med tilbehør, samt fra baren har du et bredt utvalg av både varme og kalde drikker på menyen.

Dette er et rent sosialt arrangement, men som alltid er det Finland og handel vi har felles og det er naturlig at vi også diskuterer og informerer om hva vi leverer og hva vi jobber med å kjøpe inn i nærmeste fremtid. Nettverk og litt mer tid sammen gjør at vi har lettere for å anbefale hverandre og bidra til å koble sammen andre i vårt utvidede nettverk. Alle har sine egne forretningsnettverk i tillegg til det vi har felles. Blir vi bedre kjent får vi naturlig også et større indirekte nettverk. Noe av dette skjer helt naturlig når man bare kommer sammen og har noen felles interesser, samtidig som det er hyggelig. Det skjer også ofte en naturlig faglig kunnskapsutveksling på slike arrangement. Bare slapp av og nyt kvelden på fjorden i godt lag.

Du booker selv reketur direkte med Norwegian Yacht Charter her. Husk å legge inn 26.06. Prisen er 626kr. Oppmøte 18:30 (avgang 19:00), og vi går ombord samlet. Turen varer til kl 22:00, dette blir en herlig sommerkveld med nok tid til å bli bedre kjent med flere.

MELD DEG PÅ MED EN GANG DA VI SER AT ANTALL BILLETTER FORT GÅR UNNA!

Dato

jun 26 2024